tisdag 25 maj 2010

Kärlek


De finns en man som ger, ger å ger...En man som är min bästa vän, som jag litar på lika bra som jag litar på mej själv.. En man som fick mej att känna som jag aldrig har känt förut.. De är den mannen som varje morgon drar sig in i de sista, reser sig sakta saakta ur sängen å tar på sig sina svarta arbetsbyxor.. ger mej massa pussar å säger nånting gulligt...oavsett hur han mår!

Han ger mej massor med kärlek, lycka, trygghet å skratt...

Om ja en dag skulle behöva bli utan honom, så skulle de inte bli nå bra alls.. Med tanke på att han är mina stommar, mitt golv, mina väggar å mitt tak.. Han gör mej till den jag är!

Äääälskar

1 kommentar:

  1. Fia, det var det vackraste jag läst. Tänk om det fanns flera karlar som din!
    Du är lyckligt lottad :)

    SvaraRadera